En rundvandring i det Skottska stenhuset.

Mitt rum såg ni ju lite av igår, jag bor på övervåningen. Nu går vi ner och kikar.
Pinnstolen i trappen är otroligt fin tycker jag.
Fönstrena är gamla och spröjsade.
Tavlor, porslinsfigurer och blommiga möbler finns det gott om.
Stirriga porslinshundar.
Burspråket i ett av vardagsrummen <3
Det obligatoriska familjefotot hänger ovanför öppna spisen.
Tjusiga mattor och prydliga gardiner är ett måste i detta hus.
Såsom fintallrikar i glasskåp.
Åh.
Matsalen.
Med den vakande kvinnan på väggen.
Köket är nygjort men i gammal stil.
Bread and butter. Det var lite av huset jag bor i denna veckan!

Kommentarer
Postat av: kåp

Otroligt spöklik stämning med det blev med datakameran! Väldigt fint och läskigt! <3

2011-09-21 @ 18:59:18
Postat av: maria

Ser ju ruuuskigt fint ut det där ;) Vad gör du i Skottland?

2011-09-21 @ 21:35:45
URL: http://skogskojan.wordpress.com
Postat av: Hanna

Men där vill jag också bo! Känns som ett litet sagohus, haha. :) Jättemysigt!

2011-10-15 @ 19:35:34
URL: http://taide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0