Analog sommar del 2.

Pannkaksdags i fäboden.
Lugna dagar.
Jag solade lite på lillstugebron.
Men det regnade en hel del också. Då samlade vi vatten från alla stuprännor.
Och spelade fiol i stugan.
Ängarna var fulla av midsommarblomster och hundkex.
Katten Freja följde med oss vart vi än gick.
Ibland gjorde vi utflykter.
Ner till tjärn.
Eller till Bingsjö där vi köpte korsordstidningar och glass på lanthandeln.
Det var allt som blev fångat på pappersbild. Jag ser framför mig ett riktigt fotoalbum med alla de här bilderna inklistrade. Så kan man titta på dem i vinter när det är kallt och ruggigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Af Apel

Alltså. Jag vill bo där.

<3

2011-07-15 @ 19:54:05
URL: http://afapel.devote.se
Postat av: Lisa

så himla mysigt.

2011-07-16 @ 01:59:07
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Hannes

Det här var ett fint inlägg marit. jag känner igen mycket på bilderna.

här regnar det utanför fönstret, sommarregn.

2011-07-30 @ 00:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0