Pannkakor och nöjesfält.

Dagen började med pannkaksbrunch i det gröna köket.
Sedan åkte jag, Sara, Benjamin och Rickard till Liseberg, där det var högsommar.
Benjamin började vistelsen med att ge sig upp i det blå.
Det är något mystiskt över snurrkaruseller, men jag vet inte riktigt vad det är.
Jag och Rickard lunchade på Evert Taubes restaurang.
Sedan flög Benjamin elefant.
Sagoslottet.
Efter många karusellåk och skrik i bergochdalbanor åt vi glass. Strawberry cheesecake är min favorit.
Sen åkte vi pariserhjulet.
Och blickade ut över nästan hela Göteborg.
Heliumballonger som sig bör, på ett nöjesfält.
Jag tänker på julkalendern "När karusellerna sover" när jag är på Liseberg.
När det blev kväll åkte vi hem efter en mycket bra dag.

Kommentarer
Postat av: elise

åhh, sicken fin dag!

2011-08-19 @ 19:48:12
URL: http://elzplz.blogspot.com
Postat av: vennen

<3

2011-08-19 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0