En framkallad film med höstbilder.

I höstas tog vi bilder med Rickards gamla kompaktkamera från 60/70-talet. Nu är rullen framkallad! Den här bilden är tagen från vårt fönster.
Jag pantar burkar.
Kön till Erikshjälpen i Spånga. Den var enorm!
Parkering i skymning.
Frukt & Grönt i Solna centrum.
Höstmys under filt.
En död fågel utanför vår port.
Jag på en bänk på väg till Täbygaloppen.
På loppis vid Täbygaloppen.
Vi firar treårsdag på Indian garden vid Hornstull.
Höstlig meditation...
Trädhäng.
På café i Solna.
En häst i hagaparken.


Det var det. Alltid lika överraskande när man glömt bort en filmrulle, som man sedan hittar och framkallar. Det borde man göra lite oftare. Nästan som att låta vin mogna i nån gammal källare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar hända saker utanför ert fönster. Ska bli så spännande att få komma och se hur det ser ut nu...det är så fint att få se lite av ert liv i bilder. Tack!

2010-11-23 @ 22:33:54
Postat av: kåp

å! det är nästan det mest spännande som finns, att på en filmrulle som är inne på framkallning! speciellt om den varit bortglömd...

2010-11-24 @ 12:39:09
Postat av: Anna

ja ooh jag vet känslan!! förra veckan framkallade jag fem rullar från i somras. jippie!

vad fint att få följa med i er höst..

2010-11-24 @ 16:07:49
URL: http://drivved.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0