Spring i London, Spring in London


Jag hade ingen kamera med mig, har snott lite bilder från saras facebook..
Vi kom fram åtta på kvällen, tog en utomhuscider i ljum vårkväll i väntan på Kei.
Jag njöt av att det var RIKTIG vår och grönska i London, och att vara tillbaka förstås.
Tillslut kom Kei!
Vi vandrade runt i Brick Lane och MÖS.
Jag och Sara vandrade runt hemskt mycket. Här i skateområdet vid Waterloo.
Cool.
Minisushi i Covent Garden.
En annan favorit - Parkhäng!
Picknick i Hyde Park med musik och rosévin.
Mums. Maten var så billig att man fick storhetsvansinne.
Drinkar vid Oxford street.
Glada!
Vi var på gratisspelning en kväll på Nottinghill Art Gallery, bandet som spelade hette The Foxes.
Fina kaniner i Shoredich.
Fin Sara. Sen var det dags att åka hem, vill tillbaka snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0