Visningen



Ester i tunnelbanan på väg till Berns, förväntansfull

Jag likaså

De kvinnliga modellerna hade någons slags snedtofs i pannan

De manliga hade quiff och feminina tröjor, massa stora ringar på fingrarna

Sammet och rediga skor

Sammet, skinn, trensparent och höga stövlar

Damkollektionen och Herrkollektionen var rätt lika

Alla modeller såg ut att vara 12 år gamla. Men musiken var bra, post rock, Joy Division och Rage Against the Machine som avslut.
Vi såg massa "kändisar", bloggfolk och modeminglare. Det var ganska lättande att koma ut från Berns måste jag säga.. Är det alltid så spänt och stelt i sådana här typer av modesammanhang? Jag och Ester åkte till söder och tog en öl istället. Men intressant var det! Jag skulle absolut kunna tänka mig att gå på fler visningar.

Kommentarer
Postat av: Est

Fattar fortfarande inte grejen med sammet! Men pippigult var roligt. Kan du inte skicka bilderna från öl drickandet till moi mail sil vou plait?

2009-01-28 @ 14:25:12
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-28 @ 14:27:47
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: malinm.se

Tyck gärna till om min modellbild nr 14 :)

2009-01-28 @ 14:33:44
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0