Fioler och femtioöringar






Idag är sista dagen på lovet skulle man kunna säga. Jag och Rickard gick ner på stan för att panta burkar och kolla REAn. Före oss i kön på hemköp stod fiolmannen som spelar jullåtar på torget. Han köpte en banan för fem femtioöringar. Undrar hur många timmars spelande det gav resultat för..
Vi fick 22kr i pantpengar.
Jag köpte servetter med hjärtan på och Sims, dataspelet med alla tillhörande expansioner för endast 29 kr! KAP.

Nu ska jag göra äppelchutney med alla överblivna juläpplen som skruttar runt i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Parkiz

Sims, vilket jädra kap! Som jag suktade efter dom expansionerna när jag var som mest addicted i högstadiet. lyllo dig alltså.

2009-01-07 @ 00:29:57
URL: http://egosumsara.blogspot.com
Postat av: emma

FINIS!

2009-01-07 @ 01:12:32
Postat av: Venla

Åh! Bilden längst ner: Marits typiska fixarmin. :D SÖT.

2009-01-08 @ 17:51:41
Postat av: Miriam

Ja alltså jag säger som Sara! (parkiz)

Vilket jävla kap. Vi suktade ihop efter de där spelen i högstadiet!!

2009-01-09 @ 22:54:36
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0