En krönika av Hanna Hellquist, från DN bloggen:


Hanna Hellquist

Hanna Hellquist

Publicerad 13:22, 2 december 2008

I söndags hade jag ett bloggliv

I söndags hade jag ett bloggliv

Jag har kompisar som har bloggar och ibland när jag läser deras bloggar så verkar de ha såna fina liv, så fyllda av konserter och vänner och fikor, och så har de bra smak och smala ben och deras lägenheter är vitmålade och centrala. Och så läser jag deras bloggar och blir avundsjuk, vill också ha det så, det verkar vara så enkelt att leva om man har en blogg.

I vilket fall. I söndags hade jag ett bloggliv, så därför tänker jag blogga om det. Det innehåller lite shopping också.

Jag sov till två, sen gick jag på en jättetrevlig födelsedagsgrej hos en gammal kompis som bara känner folk som har egna teveprogram. Efter kalaset gick jag in på Hemköp och komponerade den mest geniala matpåsen någonsin.

Det här köpte jag:

Ett träd med vita blommor. Istället för en julros.

Två broccolistänger.

Ett paket havrekuddar.

Trisslotter.

Nya numret av Filter.

Sen träffade jag min kompis Fredrik på en mysig liten bar och åt god mat, sen åkte jag hem och lade mig i badet och så satt katten bredvid badkaret hela tiden och tittade på mig. En helt vanlig dag som jag önskar att vanliga dagar skulle vara. Jag vann så klart inget på Triss, men man kan inte få allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamamamaariiiiten, duhdudhuh, tänker på dig! Ringer dig imorn när jag har kontantkort till mobilen for sure. :) Vill dricka kaffe i Solna snart! PUsspuss och kramar!

/Tant V

2009-01-17 @ 22:22:06
Postat av: ida

Bloggliv... det är ju pinsamt sant det.

2009-01-21 @ 23:38:42
URL: http://www.northyoung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0