Semelrepris!




Jag har börjat tycka det är läskigt med Semlor nu. Iallafall köpta. Åt en igår och det var typ grus i! Tror att min tand gick sönder en smula. HU. Så idag ska jag faktiskt inte äta någon semelbulle. För de hemgjorda är redan slut!

Idag kommer R hem, med kameran! Då ska jag börja mitt lägenhetsprojekt som ni kommer få ta del av i bloggen. En tjej från SVD-magasin har nämligen hört av sig och är intresserad av att göra ett inredningsrepotage hemma hos oss! Så nu har vi chansen att fixa till det på riktigt. Ta ner de där nyinropade stringhyllorna och sätta upp lite tavlor. Sånt som man väntar med in i det sista.

Nu ska jag diska allt porslin som är smutsigt och äta någon slags frukost. Sen caféjobb!
Ha en fin fettisdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

whaaaaht! woooooow! hoppas de gör det! ert hem passar PERFEKT för reportage och uppvisning! åh marit you're the one.



btw nu är jag hemma igen och längtar efter att få träffas! pussar i pannan :)

2009-02-24 @ 12:52:15
Postat av: Lotta

Hej Marit! Fy så hemskt - sten i mat är bland det värsta som finns. Semlorna på bilden ser jättegoda ut...



Grattis till inredningsreportage! Ser fram emot att se vad ni gör med lägenheten - vore roligt att se i levande livet hur ni bor också förstås.

2009-02-24 @ 13:44:37
URL: http://silverknuten.blogspot.com/
Postat av: Parkiz

Vad kul med svd!!! Hoppas dom tar en bild med lång slutartid när man ser en suddig variant av marit som bär på en gustafsbergskål... :D

2009-02-24 @ 23:54:22
URL: http://egosumsara.blogspot.com
Postat av: Miriam

Åh! Vad roligt!

Jag ska hålla utkik, även om vi har DN och inte SvD hemma...

2009-02-26 @ 09:40:24
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0