Dagens viktiga saker!


DAGENS LÅT: Hela All Greens album - The Belle Album
DAGENS KLÄDSEL: Svarta strumpbyx, svart tight sjol från monki, svart linne weekday, brun tweed kavaj- mammas gamla.
DAGENS FRUKOST: Kaffe och knäckebrödssmörgås med get-messmör och getost som jag själv har gjort.
DAGENS DUSCH: Ingen alls faktiskt. Men ett bad..
DAGENS FRISYR: Gårdagens locktångade lugg och ett naturligt fluff.
DAGENS SMINK: NY Svidande body shop mascara (köp inte) stila rouge och body shop stick cover.
DAGENS HÄNDELSE: Mamma, jag, Rickard och Hyresvärden! hade kafferep med lingoncakes som jag bakade igår. Vi pratade om hur ljus påverkar människans livsinställning. Plus firning av min och Rickards ettårsdag. <3
DAGENS PLANER: Att persiko- och banansmulpajen som står i ugnen är ofantligt smarrig..
DAGENS VILL HA: Den ybersnygga parkasen jag impulsköpte på Åhlens på "öppet köp" idag för en 500ing..
DAGENS SAKNAD: Killingar och fäbod. Och en stor salladsskål, ett trevånings kakfat och ett par tweedbyxor. PLUS MIN LÖN FÖRBÖVELEN!
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS TRÅKIGASTE: Att Rickard fick ont i huvudet
DAGENS FINASTE: Lunch med mamma och middag med Rickard
DAGENS KÖP: Parkas på Åhlens och en vattenkokare som mamma köpte till mig
DAGENS MAT: Lunch: Gravad lax med bakpotatis, Middag: Grekisk sallad och vitlöksbaguette


Middagen
 
DAGENS DRICKA: Kaffe, mousserande vin
DAGENS SJUKA: Rickards huvudvärk
DAGENS KÄRLEK: Rickard..
DAGENS MÅENDE: Utmärkt
DAGENS AVSLUTANDE: Nu ska jag gå och väcka Rickard och hoppas på att hans huvudvärk är borta och att pajen är sådär perfekt krispig och krämig och avnjuta den med Cartedore vaniljglass, MMMMMM!!!!!!



Såhär fin blev den! Pärlplattan som även är ett underlägg har jag gjort själv.

Kommentarer
Postat av: Peter Purvel

Alltid kul att läsa din blogg marit!

2008-09-19 @ 23:11:07
Postat av: grym

grymt!

2008-09-19 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0