Dimmiga dagar


Det är dimma ute idag. Färgglada barn leker i sina overaller på dagiset på andra sidan gatan. De hade kalas där igår igen. Ballonger och saft.
Idag har jag sökt jobb på Roberts Coffee i Söderhallarna, hoppas jag får det! Roberts Coffee var nämligen mitt favoritcafé i Köpenhamn, där satt jag ofta och drack rättvisemärkt kaffe och skrev.
Jag sökte även jobb som glassförsäljare på Hamngatan, det vore inte dumt. Då skulle jag göra jättestora glassar till alla så folk blev glada.
Det finns massa konstiga jobb på platsbaken. Till exempel ett assistentjobb där man måste vara 30+ och rökare!



Jag och Rickard sörplar på Roberts coffee i Köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0