Mörkt är mys


Jag är så glad, nu har vi tapetserat färdigt och det blev obeskrivligt snitsigt! Jag lägger upp bilder när möblerna är på plats, ska fortfarande målas lite. Jag vill vara i vardagsrummet hela tiden, det känns som att vara på ett mysigt café, och det tycker jag om. Nu vill jag bara fixa mer och mer!
Igår var jag på Whyreds utförsäljning och fyndade en kavaj, en kofta och ett par gråa kostymbyxor för sammanlagt 900 kr! Utförsäljningen ligger på Jungfrugatan 23 och fortsätter fram tills på söndag kl 22.00. Det var verkligen en stor lokal och det fanns massvis med kläder och skor. Lite oårdning dock med tanke på alla rafsande modekids. Ett tips är att vara där tidigt, de öppnar 10. Jag är verkligen inne på svart nu, trivs med att vara en mörk figur på stockholms gator. (Bland en hel del andra svartklädda figurer.) Men svart är ju ändå den mest ultimata färgen. Därför lägger jag upp lite mörk inspiration i höstrusket.

Helena Hörstedt














Carin Wester






Kommentarer
Postat av: Anonym

Helena Hörstedt är Sveriges bästa. Punkt slut.

2008-10-10 @ 09:15:32
Postat av: Linus

hon borde äta upp sig lite hon ser inte ut att kunna mjölka en ko eller plöjja en åker... eller göra sin egen getost...



nä tacka vet jag marit. =)

2008-10-10 @ 09:26:42
Postat av: Anna

Tack för inspiration och vackert att se på såhär på morgonkvisten :) tantmarit- alltid en blogg att lita på.

2008-10-10 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0