Dagen idag


Märklig natt, kunde inte sova alls och var inte det minsta trött.
Gick upp och åt glöggmix och bläddrade i en färsk dagstidning (jag hörde den komma).
Jag somnade tillslut runt sex, och vaknade runt halv ett. Så jag var lite seg på jobbet men det gjorde ingenting. Jag lärde mig att göra vitaminsmoothie idag. Och så är jag rätt grym på kaffemaskinen nu. Jag fick besök av LivEllen och Anna Sune också. Och Sara förstås.
På tunnelbanan hem blev jag igenkänd som "hon som vann dikt-tävlingen". Personen i fråga var författare och skulle åt samma håll som jag. Hon hyllade verkligen facebook och jag fick hennes mobilnummer. Så kan det gå.
I natt hoppas jag på att kunna sova. På fredagar ska man vara pigg!



Jag vill ha en sån här espressomaksin!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag vill ha en såndär knallröd!

En sån och en matchande bakmaskin.. åhh. Vilken lycka.



(på riktigt, och det står jag för! ;P)

2008-12-08 @ 09:45:05
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com
Postat av: tantmarit

jag skulle inte heller tacka nej!

2008-12-08 @ 13:40:08
URL: http://tantmarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0