Birthday party!

Jag började dagen med att fixa i lägenheten, och fixa fiskedammspåsar!
Sen kom Maja och Kajsa...
Och Sara. Och vi lagade en jättegod lax, spenat och mozzarellapaj med aioli och avocadosallad.
Och så bakade vi kärleksmums!
Sen började gästerna komma. Pelle var först!
Jag och anna skålar.
När alla kommit var det dags att hugga in på snittarna.
Sedan dukades pannkakstårtan fram..
Jag tänder ljusen..
och skär första biten..
Det blev ett väldans tutande med tutorna från fiskdammspåsarna!
Den stod rakt. Blir man gift då?
Pannkakssugna.
Kajsa hugger in.
Sedan gick tiden jättefort, och kameran glömdes bort. Men på de 9 timmar som festen utspelade sig på så hann vi ändå med ganska mycket. Jag fick massa fina paket, vi sjöng singstar, lekte galenpanna och länsade alla fat på godsaker! Tack för det kalaset!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å så trevligt det ser ut! Vilka fina partypåsar!

2011-02-20 @ 14:07:43
URL: http://www.prickigtochblommigt.devote.se
Postat av: Matilda

Ser väldans trevligt ut!

2011-02-21 @ 15:27:31
URL: http://lepinkcadillac.blogg.se/
Postat av: Maja

Det var ett superkul kalas detdär tycker jag!

Du är en riktig festfixsare Marit!!



puss

2011-02-21 @ 17:54:23
Postat av: kåp

Tack för ett grymt kalas bästa marit!! All kärlek fina du <3

2011-02-21 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0