Jullov


Jullovet  har varit fantastiskt. Mycket har jag inte lyckats fånga på bild, men en del.
Jag har inte bloggat så mycket, delvis för att jag varit sjuk en hel del, brist på internet, men även för jag värderat umgänge snäppet högre. Hade en helt underbar tid i Karlstad med massa god mat och fina människor. I Rättvik var det vargavinter så vi satt inomhus och lade pärlplattor med mina små systerbarn Tessa och Lova. Nyår var i Stockholm, oh vilket nyår sen.

Julafton med julgranen som jag och Rickard norpade i Värmlandsskogarna.

Daysi myser framför granen

Jag och Rickard tog en promenad med henne i julaftonssolen.

Jag i nyinköpt kappa från myrornas, och nyfärgad klänning.

Rickard rakt i solskenet

Bästa julklappen: varsina likadana tovade supertofflor!

Jag och Anders förundras av tomteblossmagi på juldagen i Rättvik

Rickard och Anders påväg till grannarna på förfest

Anderseskimo

Kära Elsa som nu bor i Norge var också där!

Vi posade på som vanligt inne på toaletten.

Tack alla som bidrog till ett finemangfint lov!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Oj vilken ny look anders skaffat sig! Känns som att det var väldigt längesen jag var i rättvikstrakten...



Vad fin du var på nyår och gott nytt år!

2009-01-03 @ 14:47:33
URL: http://miriamskafferep.blogspot.com
Postat av: marit

Haha, ja det var nog ett tag sedan.

Tack så mycket, gott nytt år på dig med!

2009-01-03 @ 15:28:48
URL: http://tantmarit.blogg.se/
Postat av: Parkiz

Oj, håller med Miriam! Vilken snajdig frilla Anders har klippt sig!

2009-01-05 @ 01:27:19
URL: http://egosumsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0