Maten i Sevilla

Nu är jag hemma i Sverige igen. Här kommer ett inlägg om lite av maten jag åt i Sevilla. Det här är Pinchos som var som små snittar som man fick plocka åt sig vid en disk på ett mysigt ställe.
En Spansk klassiker är Patatas bravas, med chilisås och majonäs. Till det åt jag en chevrésallad och drack öl.
Sista dagen regnade det och vi var på ett superlyxigt arabiskt spa. Efter badet drack vi the i thehuset.
Sista middagen bestod av tapas såklart! Friterad camenbert är min favorit. Det var den resan, nu är det tillbaka till vardagen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Allting ser himla gott ut

2011-03-10 @ 18:28:55
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: ninni

håller med angeliqa! superlicious

2011-03-10 @ 20:50:27
Postat av: Madeleine

åh chevresallad, vad gott! och camenbert måste jag smaka, jag har aldrig gjort det.

2011-03-11 @ 03:24:01
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com/
Postat av: Claes

OJ smarrigt hörrudu! :)

2011-03-13 @ 15:32:41
Postat av: Anonym

åhhh så gott, det ska jag våga laga på själv snart!



Puss Maja

2011-03-14 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0