Spanien, jag längtar efter dig!

Om mindre än två veckor åker jag och Rickard till Spanien! Till Sevilla närmare bestämt.
Jag längtar så efter att gå barbent igen! De här bilderna är från vår Barcelonaresa 2009.
Sitta på uterservering och ta en iskall öl.
Och äta tapas såklart!!!
Gå på marknader och vintagebutiker...
Doppa fötterna i havet.
Pussas i värme.
Äta iskall Gazpatchio med blött hår...
Titta på grönskan!
Skriva och dricka espresso utomhus!
Men som sagt. Detta är bilder från Barcelona, och inte Sevilla. De bilderna kommer förhoppningsvis om två veckor!
Om det är någon som har Sevilla-tips, får ni gärna dela med er!

Kommentarer
Postat av: anna

Tjena!! Vad kul att du ska til sevilla.

Jag själv bor i Granada som ligger ett par timmar ifrån. Får du tid över är det såå värt ett besök här. Har bott här 6 månader och jag är käär i denna stad. Det finns Alhambra som enormt vackert, varje dryck kommer med gratis tapas (av eget val) nattlivet underbart, musik, albayzin gamla staden, flamenco, det är en magisk stad och inte så turistig. Kanske inte va så intressant eft de inte e sevilla, men.. Hadet underbart och njut av solen här e 18 grader o solsken! =)

2011-02-22 @ 09:40:30
URL: http://adventurewithanna.blogg.se/
Postat av: Beatrix Mix

Jopp flaskorna kan vara dyra men fynden dyker upp när man minst anar så bara att hålla ögonen öppna. Hittade en för 35 och en för 10.

Vad härligt det låter med en resa till värmen. Ha det toppen!

2011-02-22 @ 12:37:20
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0