Barcelona för nästan ett år sedan....

Om exakt en vecka åker jag till Spanien, så jag peppar med Barcelonabilderna från min och Rickards semester förra sommaren.
Secondhand
Fint hörn
Marknad
Parkpicknick
Färdig för promenad
Upptäcka
Gubb-boulle i en park
Puss
Middag på rummet
Mmm
Väntar på eko-lunch
Fränt
Min sjömanspojke!
Jag vill ha en segelbåt..
Minishop
Vackert hus
Häng på stranden
Strandpuss
Cool guy
Tapas och Corona
Friterad camembert med mangochutney!!!!!!!!!!!!
Ett av våra favorithäng
Fruktshopping
Chévresallad och gräddpasta
Muséekaffe
Vintagetestning
Roligt ställe med minigazpachio..
Minivin uppe till vänster, och miniomelett..
världens minsta kaffe!
Matmarknad
Utsikt
Parc Güell
Häftigt
Njut
Barfota i medelhavet
Härliga härliga kvällar
Mot klubben..
Skate
Tapaslunch
Mums..
Sista frukosten
Rickard ser hemskt ledsen ut! Han var nog mest glad över den lyxiga frukosten!
Klassikern: Tomatgnidna mackor och poptatistortilla
Där tog den resan slut! Och snart börjar en ny!

Kommentarer
Postat av: Fröken Amina

Åh, vilka härliga bilder från en härlig stad!! Nu blir jag resesugen! Vill bara säga att jag gillar din blogg mycket. Kram från Annakarin på Fröken Amina



www.frokenamina.com

2010-05-28 @ 08:11:04
URL: http://frokenamina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0