Lördagen den nionde Maj - Vernissage x 2, parkmys och dans!


Jag mötte upp Maja och Kajsa och gick på grafikskolans vernissage.

Sedan vandrade vi mot ett till galleri på en båt, nämnligen Nordens ljus.
Vi stannade till i Gamla stan och tog en kaffe.

Jag och Kajsa kaffeglassar i solen.

Efter vernissagen åkte jag och Maja till Tantolunden och åt picnic och lyssnade på Animal Collective i min mini Boom Box.


Sedan blev det:

Solna med gitarren,
Årsta med balkongen,
Färgfabriken med dans dans dans!
Mariatorget med Oscar och falafel
Till sängs i solna igen klockan fem..

Kommentarer
Postat av: Paps

Skönt att du är tillbaka i etern. Jag har väntat och längtat och nästan hunnit tröttna på Rickards pizzaätande...

Kram Paps

2009-05-14 @ 21:24:18
Postat av: Venla

Haha! Jag med. Tröttnat lite på Rickards pizzaätande.



Marits största fan



Väntar på nya fina bilder och ord



<3

2009-05-19 @ 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0