Vår fru dagen


Jag har inte bloggat på länge på grund av tidsbrist.
Och nu är jag utbränd. Något som blev alldelels lagomt brända
var våfflorna jag och Rickard gjorde igår!


Frasiga fullkornsvåfflor. Den här med Avocadoröra, getost och rödlök.

Klassiker: Vaniljglass och hjortronsylt. Mmmm.

Rickard mumsar.
Lägg märke till de fina vårblommorna. Båda mina favoriter: Tulpan och Ranukel.

Snart kommer massa gamla inlägg som jag inte orkat lägga upp ännu.
Hoppas på en Rom del 2.

Det är Sol ute!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det säkert att du är utbränd? Det låter lte drastiskt. Du kanske bara är lite vidbränd efter en nära spisenupplevelse med alla vofflorna. Hur är det i Hängmattan, du kanske har bränt dej lite där?

Kramar Paps

2009-03-26 @ 22:23:41
Postat av: marit

jo, min energi har brunnit ut helt enkelt.

känner mig som en 100-årig tant. nästan.

när bjuder på lurvröra nästa gång?

kram

2009-03-27 @ 11:53:16
URL: http://tantmarit.blogg.se/
Postat av: Malin

get better. snart my darling hoppas jag på att kunna skicka dig medicin och vitaminkickar - allt smidigt förpackat i brevform. <3

2009-03-29 @ 00:47:49
URL: http://sillyswedishgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0