Vykort och funderingar



Jag har funderat ganska mycket idag. På texter, typer, städer, smådjur och annat.
(Bilden är från 60-talsfesten på wik, alla bilder är från wik)

Jag funderade en del med Säde, bland annat om att göra en barnbok tillsammans.
Jag lärde även henne en låt på fiol och vi åt pannkakor.

Pannkakor åt Anna också, för det var hennes pappa som stekte dem och vände dem i luften.
Och så klippte jag Rickards hår (han fick ett litet jack i kalufsen)

Kajsa kallade kalufsjacket för ett rävnafs. Det tyckte jag var kul.
Jag funderar på att dansa till Pers orkester snart..

Jag funderar hur Maja har det, skickar ett kryapådig-vykort och hoppas
på att vi ses snart snart.

Någon jag ser snart är Sofie (inte kanske som en glad dansk, men ändå)
när jag hälsar på hemma hos henne i Linköping. Och så ska jag få se på
hennes egendesignade kläder! Hennes hemsida hittas här.


Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-01-21 @ 12:08:45
Postat av: Amanda

Så fina bilder! Tycker särskilt om klänningen på första bilden:)

2009-01-21 @ 12:09:45
URL: http://dussinpoesi.blogspot.com
Postat av: Marit

Tack för det! Det är faktiskt en äkta 60-talsklänning i frotté, som mormor har sytt till min mamma för längelänge sedan!

2009-01-21 @ 13:17:11
URL: http://tantmarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0