Året 2008 - första delen

Januari

Det var ju Wiks folkhögskola. Skrivarkurs, jag läser upp en dikt till musik.

Februari


Jag fyller 20

Lillebror Adde kommer för att fira mig. Och Maja klipper av hans dreads!

Konstigt att se!

Jag ställer till med födelsedags-coctailparty!

Sofie, Maja, Jag, Anna

Massa vänner kommer ända till Wik och det blir dans på mitt rum


Årets DJ: O-scart

En tårta och sportlov

Mars


Konstklassen åker till Berlin

Och jag åker med

Spårvagnsfest


Vi kikar på gatukonst

Och annan konst

Och går på caféer, Maja

Jag, Rickard och Daniel

Och en hel del festande. Jag, Anders, Oscar



Mamma sponsrade mig och Rickard med en fin restaurangmiddag...

med god Indisk mat och goda fruktdrinkar

Berlinresan var helt enkelt överväldigande.

VI festade i Uppsala

Oscar var chaufför

Anders Filip, Oscar


Dansade endel

Med Rickard

April


Det blev soligt och vi promenerade massor i Wikskogarna

Jag och Rickard gosade med lamm

Det lilla svarta...

Så SÖT

Jag ville inte släppa honom..

Jag åkte till Paris med skrivarklassen!

Vi bodde precis nedanför Sacre coeur, vinet var billigt.

Jag och Sofie vandrade runt tillsammans på Paris gator

Jag var en äkta turist

Tillbaka på Wik blev Liewen vårens festplats. Jag och Maja försökte korka champagne..

Det var svårt

Mycket svårt..

Lisa och Sofie

Jag hade en yvig lugg och Kajsa hade en lång mörk hårman

Oscar huserade DJ

Maj


Vi satt massor ute i gräset, grillade och spelade fotboll

Det blev Wikdag


Säde, Anna, Kajsa

Hanna och Emma kom på Wikdagen. Anna.

Jag klädde mig fin för avslutningsmiddagen

Jag och Maja i armkrok till middagen. Oscar och Lisa

Rickard och jag

Tanja, Anna, Kajsa

Det var en mycket högtidlig tillställning

Efter middagen blev det dans och sedan tog Wiktiden slut, sorgligt nog.

Jag och Rickard åkte till London

Satt i Parker

Träffade Lukas

Och Kei

Och så var vi på konsert och såg detta band!

Juni till December kommer senare!!


Kommentarer
Postat av: Tigertiger

Guud, den där Oscar är typ det snyggaste jag sett!

2009-01-09 @ 21:21:53
URL: http://herlefteyeislazy.blogspot.com/
Postat av: magdalena

vad kostar oscar?

2009-01-10 @ 00:09:48
Postat av: emma

WOOOW!! VILKET ÅÅÅR!

2009-01-10 @ 22:17:00
Postat av: Ida i Kina

Åhhh jag vill också till Berlin!

2009-01-11 @ 05:37:10
URL: http://www.idaikina.bloggsida.se
Postat av: annayiiyy

fy vad roligt med dessa bilder. de var himla fina och om man tittar på dem...WOw vilket år du har haft. faktiskt. kära marit du är bäst, ingen protest. PUSS

2009-01-11 @ 12:15:21
Postat av: Linus

Den där oscar asså! SKIIIT SNYGG!



haha



mycket mycket fina bilder var jättekul att se allting...

2009-01-11 @ 20:32:43
Postat av: Oscar

haha, ett bra 2008 säger jag!

det får vi göra om!

2009-01-12 @ 13:50:54
Postat av: sofia

sjukaste! kom in på din blogg via en länk från underbaraclara och plötsligt är anders på bild! världen är verkligen minst ibland.

2009-01-20 @ 21:48:52
URL: http://outro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0