Nästan som sommar


Smoothies är nog det godaste. I dag innan vi gick och tränade gjorde vi en med vaniljyoghurt, björnbär, hallon, banan, kruskakli och linfrön. En riktig energikick. Jag toppade med lite hallonströssel, somrigt och gott var det!



Jag har fått reda på att fjärilshuset ligger jättenära där vi bor. Vi hade tänkt åka dit idag men vi var och tränade istället.
Det känns som att man borde åka dit en kall vinterdag, stiga in i det tropiska klimatet, (25 grader är det där året runt!) och fantisera att man är i någon regnskog. Dessutom verkar de ha ett mysigt café, kikade på bilder från deras hemsida. Där vill jag sitta i sommarklänning mitt i vintern, dricka saft och titta på fjärilar.





Hit vill iallafall jag gå i vinter!


 

Kommentarer
Postat av: Anna

vill komma hem till dig en frusen vinterkväll med snö utanför och dricka av dina fina vackra uppfriskande smoothisarna...

2008-10-19 @ 23:47:02
Postat av: marit

klart du får anna! och jag vill komma till dig i skogen!

2008-10-19 @ 23:57:34
URL: http://tantmarit.blogg.se/
Postat av: Betty Lou

jag med. vilket inbjudande fika-bord

2008-10-20 @ 22:14:31
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0