Wild magic




Pustar ut efter helgen, rumlade runt med Kei på Stockholms gator. Hon gav mig en räv.
Räv är nog ett av mina favoritdjur; listiga, spenstiga, vackra och lite farliga.
Jag minns en natt i fäboden för några sommrar sedan; jag och Bell låg och sov i moster Karins stuga när vi väcktes av det märkligaste ljudet. Vi tittade yrvaket ut genom fönstret där det stod en räv på en sten och skällde. Det var speciellt. På morgonen visste jag inte om det varit en dröm eller inte. Men Bell kom också ihåg räven.

Jag hann inte kopiera helgens bilder, vi använde Keis kamera, men hoppas att jag får dem snart. Nu är Nikon tillbaka så här kommer en liten dagsbild på mig.



Klänning: Top Shop, Topp: Indiska, Hårband: H&M, Halsband: farmors gamla.

Kommentarer
Postat av: Sara

oh marit, din snygging! pusspårej!

2008-11-03 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0