Två minuters funderingar


Datorer är nog det mest tvetydiga. Samtidigt som det går att hitta de mest inspirerande och kreativa kreationer, ger de mig total skaparkoma.
En hel dag vid formell text och knepiga komandon, skissande och klurande. Två och tre dagar. Jag hittar ingen julstämning här.
Det är kanske just det.

Idag ska vi hålla föredrag och sedan är det julfika. Då kanske det släpper.
Tänk att jobba framför en dator varje dag. Jag skulle bli smått galen.

Sent i går kväll tog vi en lång vandring genom staden Karlstad. Vi gick över broar och upp på kullar, bredvid vattentorn och genom dagisgårdar. Vi kikade in genom julpyntade fönster och kissade i parker. Det gav mig myror i benen och jag somnade uppvärmd och rosig.

Mitt armbandsur tickar på och det börjar bli dags för kaffet nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, vad är det du har haft för dig? Vadå för föredrag?!

Pussar (som ger julkänsla!!!) Förresten, DU är julkänsla Mys- MArit! :D Längtar tills du är tillbaka i Stockholm! /Venla

2008-12-21 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0