gästskribent: maja

Så börjar året leda mot sitt slut. Stockholms dunkla höstnätter har ersatts av julbelysning och pälskappor på gatorna.
Marit och Rickard far till Värmland i morgon. Trots all klapphets och den flottiga julskinkan så tycker jag bra om julen. Därför har jag och Marit bänkat oss i den gröna Solnasoffan med tända ljus, vin och Frida Hyvönen för att julmysa.

Så jag får äran att texta några rader här på Marits sida. Blir sugen på att baka något faktiskt när jag läser tidigare inlägg...och shoppa, fast det får jag inte. Har bestämt att det enda jag får handla innan nyår är den där spexiga klänningen som jag ska svida om till Marits nyårsmiddag. Det är Glamour-tema. Kommer med andra ord få användning av de där lösögonfransarna i badrumsskåpet, som annars är lite too much en vanlig helg.


Tvåtusen-nio kommer bli ett hejdundrans år!


jag sara och marit på partyäventyr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hidden Tracks är bäst! Tack för att ni ringde igår sötnosar! Puss//Sofie

2008-12-12 @ 09:35:50
URL: http://hiddentrackdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0