Bra helg.


Detta var den sista riktiga Stockholmshelgen innan jullovet.
Vi hade besök av Rickards föräldrar som hade med sig fina presenter, bl.a den här boken som är superbra:



På fredagen var vi ute och åt på restaurang, sedan träffade jag Venla, vi drack lite vin och pratade. Fina Venla!
Sedan åkte jag till grafikskolan och hjälpte Rickard att trycka innan julmarknaden, kom hem strax före sex på morgonen... Jobb på lördagen, med massa besök i caféet. Och hembesök av Rickards syster med man, och lilla Ami.
Söndagen var lång och mysig adventsfrukost, sedan en runda på stan, Svenskt Tenn och NK, innan Rickards föräldrar åkte hem till Karlstad. Tack för besöket!
På kvällen drack jag och Rickard blåbärsglögg med lingon, åt pepparkakor och tittade på Twin Peaks, såklart.



Kommentarer
Postat av: Venla

Åh, du anar inte, jag blir så glad Marit!! :) I like you! DU är SÅ fin och bra. <3



Oh, blåbärsglögg! Hur var den? Måste testa! Föra på nästa gång kanske hihi?



Jag har köpt en bok med massa roliga julegodisrecept idag. Åhåh, din bakarglädje smittar av sig. Vi kanske hinner ha julmys iaf nån dag. Vi får koka ihop en plan när jag kommer till Hängmattan. Puss vill du ska lära mig baka rågbröd nångång. :D pussipusstuss

2008-12-09 @ 21:32:22
Postat av: Venla

Åh, du anar inte, jag blir så glad Marit!! :) I like you! DU är SÅ fin och bra. <3



Oh, blåbärsglögg! Hur var den? Måste testa! Föra på nästa gång kanske hihi?



Jag har köpt en bok med massa roliga julegodisrecept idag. Åhåh, din bakarglädje smittar av sig. Vi kanske hinner ha julmys iaf nån dag. Vi får koka ihop en plan när jag kommer till Hängmattan. Puss vill du ska lära mig baka rågbröd nångång. :D pussipusstuss

2008-12-09 @ 21:32:55
Postat av: Venla

Åh, du anar inte, jag blir så glad Marit!! :) I like you! DU är SÅ fin och bra. <3



Oh, blåbärsglögg! Hur var den? Måste testa! Föra på nästa gång kanske hihi?



Jag har köpt en bok med massa roliga julegodisrecept idag. Åhåh, din bakarglädje smittar av sig. Vi kanske hinner ha julmys iaf nån dag. Vi får koka ihop en plan när jag kommer till Hängmattan. Puss vill du ska lära mig baka rågbröd nångång. :D pussipusstuss

2008-12-09 @ 21:33:11
Postat av: Venla

Haha, "plus vill du ska lära mig...osv" mena jag inte "puss vill du ska..." haha. va bah tvungen påpeka. tack hej. :)

2008-12-09 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0